پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215388
سروش رفيعي پرسپوليسي مي شود+تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/04/13 07:40:59
نمایش : 1739
مدافع تيم فوتبال سپاهان کدهايي را براي پرسپوليسي شدن خودش و هافبک تراکتورسازي فرستاده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شجاع خليل زاده که فصل پيش در کنار سروش رفيعي در تراکتورسازي بازي کرد و رابطه‌اي بسيار صميمي با وي داشت، مدتي است که با اتمام سربازي اش مجبور شده به اصفهان برگردد تا براي نيم فصل ديگر طبق قراردادي که دارد در سپاهان بازي کند.

 

او يکي از بازيکنان مدنظر برانکو ايوانکوويچ است و پرسپوليسي ها همچنان در تلاش هستند که وي را جذب کنند. اين در حالي است که خود اين بازيکن در اظهاراتش چراغ سبز را براي سرخپوش شدن روشن کرده است.

 

نکته جالب اينجا است که پرسپوليس سروش رفيعي را هم پس از اتمام سربازي اش که نيم فصل خواهد بود، به خدمت خواهد گرفت و بدين ترتيب احتمالي همبازي شدن مجدد خليل زاده و رفيعي در نيم فصل بسيار زياد است.

 

خليل زاده در اين خصوص اظهار داشت: «من و سروش در تبريز همخانه بوديم و دوري از او واقعا سخت است، هر چند هر روز با يکديگر تماس داريم. مطمئن باشيد در آينده من و سروش هم‌تيمي خواهيم شد.»

 

او در صفحه اجتماعي اش هم با انتشار طرحي از تصوير خودش در کنار رفيعي نوشت: «فاصله ها ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﮐﻤﺮﻧﮓ نمي کنند، ﺑﻠﮑﻪ دلتنگي ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ مي کنند!»

 

جالب است بدانيد که اخيرا در صفحات اجتماعي تصويري منتشر شده که خليل زاده به سبک جديد 4 و 2 براي استقلالي ها کري خوانده است.

 

گفتني است سپاهاني ها حاضر نيستند به هيچ قيمتي کوتاه بيايند و اين بازيکن را به پرسپوليس بدهند ولي با اين کري خواني خليل زاده و نشان داده که براي پرسپوليسي شدن لحظه شماري مي کند.

 

بايد تا نيم فصل منتظر ماند و ديد که خليل زاده و رفيعي به عنوان دو بمب بزرگ به پرسپوليس خواهند پيوست با اتفاقات ديگري پيش رو است.

 

تصوير اينستاگرام خليل زاده

 

کري خواني شجاع به سبک پرسپوليسي ها

منبع:افکار نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html